עיצוב פנים לגיל השלישי - איך לעצב את הבית מחדש לשנות הפנסיה? | רוית פרנק

עיצוב פנים לגיל השלישי – איך לעצב את הבית מחדש לשנות הפנסיה?

רוית פרנק - עיצוב פנים בחיפה

עיצוב פנים לגיל השלישי – הגיל השלישי מביא איתו דברים חדשים ושונים לחיים בין היתר מבחינת הפנאי אך גם מבחינה של צרכים פיסיים מה שאומר שיש פעמים רבות צורך לעצב את הבית מחדש ולהתאים אותו לדרישות ולצרכים השונים.

עיצוב פנים לגיל הזהב, מה מיוחד בזה

בגיל השלישי דברים רבים משתנים, זה יכול להתחיל בזה שאם גרים בבית גדול מגלים שכבר אין צורך בבית כל כך גדול עם כל כך הרבה חדרים ואז מקבלים החלטה למכור את הבית ולעבור לבית קטן יותר או לחילופין לעצב את הבית הקיים בצורה אחרת כך שיתאים יותר לצרכים החדשים. עיצוב פנים לגיל השלישי הוא עיצוב שמתייחס בין היתר גם לכל מה שקשור לנושא של הום סטיילינג חדש שכן פעמים רבות הבית מעוצב בצורה מיושנת ולא מודרנית, דבר נוסף בעיצוב זה התאמה של החלל לצרכים החדשים למשל ספות גבוהות יותר שיהיה יותר קל לשבת ולקום מהן, שינוי של תאורה והנגשה של המטבח, המקלחת והשירותים לדרישות הפיסיות החדשות.

מהי הדרך הנכונה לעשות עיצוב פנים לגיל השלישי

עיצוב פנים לגיל השלישי צריך להתבצע על ידי איש מקצוע שיודע לקחת את הצרכים השונים של האדם יחד עם הנתונים של הבית בשילוב היכולות התקציביות ולבנות את התוכנית הכי נכונה לאותו בית ולאותם אנשים שגרים בבית. פעמים רבות משום שמדובר על שלב בחיים שלרוב כבר הבית שולם במלואו ואין עליו משכנתא יש אפשרות לקחת משכנתא הפוכה שתעזור לממן את השיפוץ של הבית ותהליך העיצוב החדש. כאשר עושים תהליך של עיצוב פנים לגיל השלישי חשוב לקחת בחשבון את המצב הנוכחי אך גם להסתכל קדימה על השינויים שעוד יגיעו ולעשות התאמות ושינויים שיוכלו לתת מענה גם לדברים עתידיים.

כאשר מעצבים בית לגיל השלישי, מה הדגשים

עיצוב פנים לגיל השלישי לוקח בחשבון כל מיני גורמים אחד מהגורמים זה מטרות השימוש של החדרים השונים בבית, אם פעם חדר היה עבור  הילדים והיום לא משתמשים בו לאותה מטרה לעיתים יש צורך להוציא משם חפצים או להחליף אותם בחדשים. דבר נוסף יש דגש על התאמת הבית לצרכים של אדם מבוגר למשל שימוש ברהיטים המותאמים לבעיות פיסיות שונות, נגישות לחפצים שונים למשל במטבח, שתהיה נגישות לכלים ולכן הארונות צריכים להיות בגובה העיניים ובהישג יד, גם הנושא של התאמת מקלחת ושירותים לשימוש עם הליכון או כיסא גלגלים זה משהו שצריך לקחת אותו בחשבון ואותו דבר ביחס לרוחב מעברים ודלתות שכן פעמים רבות מגיע שלב בו יש צורך להתנייד בכיסא גלגלים אז יש צורך במסדרון רחב ופתחי דלת רחבים. פעמים רבות יוצאו השטיחים מחלל הבית כדי למנוע מכשולים אשר גורמים לנפילות ולא פחות חשוב להקנות לבית אוירה נעימה וחמה.

למידע נוסף וייעוץ, מוזמנים לפנות אלי: רוית פרנק – עיצוב פנים בחיפה

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by