אילו יישומים משפיעים על עיצוב הבית? | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

אילו יישומים משפיעים על עיצוב הבית?

רוית פרנק - עיצוב פנים בחיפה

עיצוב הבית שלנו מושפע ממכלול של דברים כמו תאורה, ריצוף, צבע הקירות והדלתות, צבע הרהיטים והווילונות ועוד. לכן כאשר בוחרים לבצע שיפוץ שכולל עיצוב הבית מחדש, כדי לקחת בחשבון את שלל היישומים והגורמים אשר משפיעים על הנראות שלו, היופי וכמובן התחושה שהבית נותן.

מה זה בדיוק עיצוב בית

עיצוב בית זה תהליך בו לוקחים חלל מסוים, זה יכול להיות כל הבית על כל חדריו או רק חלק מהבית כמו למשל מטבח וסלון, חדר שינה או חדר עבודה וכדומה, את אותם חללים מעצבים בצורה מסוימת. עיצוב הבית כולל בתוכו גם את הנושא של הנראות מה שאומר בחירה של רהיטים, תאורה, ריצוף, שטיחים ובכלל כל נושא הטקסטיל, כלים סניטריים, שיש במטבח, חיפוי קיר ועוד אך גם נושא הפרקטיות והשימוש כך שמי שגר בבית יוכל ליהנות ממנו ולהשתמש בו בצורה כיפית ויום יומית מה שאומר התאמה של גובה השיש במטבח, שירותים, מיקום כל רהיט, תאורה ועוד.

מהם הדברים שהכי משפיעים על עיצוב הבית

איך שהבית שלנו נראה מושפע מהמון דברים שונים ומגוונים ולרוב מדובר על שילוב בין דברים ולא פרמטר אחד בפני עצמו, למשל נושא של צבע, זה יכול להיות צבע של רהיטים או של הקירות, צבע הרצפות או צבע השיש במקלחת ובמטבח, צבע הווילונות, השטיחים והכריות שעל הספות. מעבר לכך יש חשיבות רבה לנושא של הרהיטים הממלאים את החלל מהבחינה של העיצוב שלהם, סוג החומר האם מדובר בעץ מתכת או פלסטיק, הגובה שלהם, הצורה שלהם ועוד. משהו נוסף שמשפיע הוא האם אנחנו מכניסים לחלל צמחים או שלא ואם כן איזה סוג של צמחים, האם אנחנו בוחרים תאורה קרה או חמה, האם מנורות חשופות או תאורה שקועה ועוד שלל דברים. חשוב לזכור שמדובר מצד אחד על טעם אישי למשל יש אנשים שמאוד אוהבים את המראה והתחושה של ריצוף גרניט פורצלן ויש כאלו שיעדיפו ריצוף פרקט, יש כאלו שיעדיפו קיר בצבעים יש כאלו שיעדיפו קיר לבן ויש כאלו שבכלל מעדיפים חיפוי קיר.

איך בוחרים כיצד לעצב את הבית

עיצוב פנים של הבית זה משהו שמושפע ממספר גורמים בין היתר הצרכים של המתגוררים בבית יחד עם התנאים האובייקטיבים של הנכס עצמו מבחינה של גודל, חלוקה פנימית וכדומה וכמובן הנושא של התקציב המיועד לצורך העיצוב שמשפיע כמובן על היקף העיצוב ומה הוא כולל. לעיתים עיצוב הבית הוא משהו שעושים אחרי שקונים בית ומחליטים לשפץ אותו טרם המעבר אליו אז אפשר לבצע שיפוץ יותר רציני שכולל גם שינוי של קירות, החלפת ריצוף, לעשות חיפוי קיר במידה ומעדיפים את זה על צבע וכדומה ויש פעמים שבוחרים לבצע תהליך של עיצוב הבית כאשר גרים בו וצריכים לעשות שינוי למשל להפוך חדר מסוים לחדר עבודה או חדר משחקים לחדר ילדים וכדומה.

למידע נוסף, ראו גם: מעצבת פנים בצפון

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by