רכשתם דירה חדשה? מזל טוב, קבלו טיפים לעיצוב דירת קבלן | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

רכשתם דירה חדשה? מזל טוב, קבלו טיפים לעיצוב דירת קבלן

רוית פרנק - עיצוב פנים בחיפה

כולכם לבטח תסכימו עם העובדה, כי דירה חדשה מקבלן היא לא תמיד דירת החלומות, היות והסטנדרט שלה הוא בסיסי ביותר. תוכלו בכל זאת, להפוך דירה חדשה מקבלן, לדירה משודרגת אשר תהיה בדיוק לפי טעמכם האישי. למשל החלפת ריצוף לאיכותי יותר, החלפת מטבח למעוצב ונוח, לפתוח פתח גדול יותר לחלונות על מנת להפוך דירה שהיא מעט חשוכה, לדירה מוארת יותר, לשדרג את חדרי הרחצה ועוד. בקשו תמיד לראות תכנית אדריכלית אשר תבינו מה הפרופורציות והאפשרויות שלכם בשדרוג הדירה  וכן, הדבר המומלץ ביותר הוא להתייעץ עם אדריכלית.

ביטול קירות להרחבת חללים בדירה חדשה

ניתן להפוך דירה למרווחת יותר, לפחות מהבחינה האופטית. אז אם כבר רכשתם דירה חדשה מקבלן, כדאי כי תזמינו מהנדס בניין או אדריכלית, אשר תוכל לומר לכם בדיוק, אילו קירות ניתן להוריד ואילו לא. אם מדובר בדירה קטנה, תוכלו למצוא פתרונות אחסון שלא יתפסו מקום מחלל הדירה וגם פה, יש לקבל ייעוץ מקיף מאדריכל או מעצב פנים, שיוכל למצוא את הפתרונות המבוקשים עבורכם. שימו לב, כי קבלנים רבים, מראים הדמיה של הדירה, אשר בתמונות, נראית גדולה אבל במציאות היא בהרבה יותר קטנה ולכן, שימו לב גם לפרט זה.

אם ברצונכם לפגוש מתאם שינויים הזמינו מתאם פרטי מטעמכם

הקבלן שממנו רכשתם דירה חדשה מקבלן, יפגיש אתכם עם אדם שהוא מתאם שינויים, על מנת שניתן יהיה לבצע שינויים בדירה, כבר במהלך הבניה. שימו לב, כי מתאם השינויים הוא מטעם הקבלן ולכן ירצה יותר בטובתו ולחסוך בהוצאות. זו הסיבה, כי עליכם להזמין מתאם שינויים מטעמכם, מה שיגרום לכם לשנות את הדירה, ילמד מה הטעם האישי שלכם ויכוון אתכם לשינוי המיוחל, על פי נתוני הדירה. יש לשים דגש לקרמיקה ולכלים הסניטאריים.  גם מטבח, מהווה נדבך חשוב בנראות ועיצוב הדירה. ישנם דברים שניתן לעשות כגון שינויים בדירה בזמן בנייתה, שאינם חייבים לעלות לרוכשים כסף, כמו למשל: הזזת קירות, שינוי במבנה הפנימי של הדירה והזזת או התקנת נקודות חשמל נוספות, נקודת גז נוספת באזור המרפסת, נקודות מים, אסלות תלויות וכדומה. זה הזמן לנצל את ההזדמנות הזאת ולשנות את מה שאתם מעוניינים ולהמשיך הלאה עם האדריכל שלכם לשינוי המיוחל שלו אתם מצפים.

זיכוי כספי למטבח קבלן

אם תהיו מעוניינים במטבח חדש ולא מטבח סטנדרטי של דירה חדשה מקבלן, זה הזמן לבקש זיכוי כספי. שימו לב, שאתם יכולים לבקש זיכוי גבוה ממה שהקבלן מציע לכם. שימו לב, כי מטבח חדש יכול להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים, והזיכוי יוזיל אותו בעוד כמה אלפי שקלים, מה שיהווה עבורכם חיסכון. השוו מחירים בין אדריכלים ומעצבי פנים, כך שתוכלו להספיק ולמצוא את המעצב או האדריכל שיענה לכל דרישותיכם וצרכיכם ויתאים לכם גם מבחינת התקציב העומד לרשותכם.

למידע נוסף ראו גם: עיצוב פנים באיזור חיפה

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by