עיצוב פנים לדירות חדשות בקריות | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

עיצוב פנים לדירות חדשות בקריות

רוית פרנק - עיצוב פנים בחיפה

מבחינת בעלי בתים רבים שרכשו דירות חדשות בקריות, שירותי עיצוב פנים חיוניים ממש כמו שחשוב לבחור נכון את מיקום הדירה, להחליט על סוגי האריחים והרצפות, ולבקש מהאדריכל תוכנית מפורטת של פריסת החללים השונים בבית.
אבל רגע לפני הכניסה לדירה החדשה, מגיע שלב בחירת שירותי עיצוב פנים שיתאימו לדירה החדשה, להעדפות הדיירים ולסגנון אורח החיים.

איך בוחרים שירותי עיצוב פנים לדירות חדשות בקריות

פרויקטים של עיצוב פנים הופכים דירות חדשות בקריות ליפהפיות בהתאמה לתקציב שעומד לרשות בעלי הדירות, התוצאות שהם מבקשים לקבל, ושיקולי החלל, כלומר, עיצוב הסלון, חדר השינה, חדר הילדים, וכל הבית. בחירת שירות עיצוב פנים זמין בתעריפים שונים, וחשוב לבחור מעצבים שמתהדרים במוניטין של ניסיון עשיר, כישרון וכישורי תקשורת.

חשוב לדון בפרויקט העיצוב ולקבל תוכנית פעולה שכוללת תקציב, סגנון עיצוב החדרים, ואומדן זמן לסיום הפרויקט.

עיצוב פנים לדירות

קרדיט: שרביב – גבעת אלונים

עיצוב פנים בסגנון פשוט

יש בעלי דירות חדשות בקריות שנוטים לבחור עיצוב פנים נקי וקלאסי, שאינו מבולבל עם עומס פריטים, ומתאים לאורח החיים שלהם. התהליך מתחיל בהתייעצות ראשונית עם מעצב או מעצבת פנים שיש להם ניסיון של כמה שנים לפחות בתחום, על מנת לדון במרכב, בתוכניות ובצרכים האישיים.

הייעוץ צריך לכלול טיפים והצעות שנוגעות לאפשרויות הצבת הרהיטים, בחירת הצבעים לקירות, אביזרים נלווים, וכל שיקול עיצוב פנים אחר שחשוב לסכם אותו מראש. תוכנית עיצוב פנים מפורטת של דירות חדשות בקריות צריכה לכלול עלויות וציר זמן משוער לסיום הפרויקט.

שירותי עיצוב פנים לדירות חדשות גם צריכים להתאים לצרכים האישיים

מומלץ לבחור שירותי עיצוב פנים בצפון שמתאימים לתקציבים ופרויקטים קטנים וגדולים. בגישה זו, ובהתאם להיקף הפרויקט שתרצו להשקיע בו, תוכלו לבחור אפשרות של ייעוץ בלבד, שדרוג חדר קטן, שיפוץ גדול או אפילו רק ליווי לקניות עם אנשי המקצוע המומחים בתחום, כגון מעצבת פנים מנוסה, שיש להם גישה לחנויות מעצבים ואולי תוכלו אפילו לקבל הנחות.

מעצבי פנים מתמחים במתן שירותי עיצוב פנים בסגנונות שונים שמתאימים לא רק לשיקולי המבנה והעדפות הדיירים, אלא גם למאפיינים הסביבתיים של דירות חדשות בקריות, ובהתאם להסכם הפרויקט שתחליטו עליו מראש, תוכלו גם לקבל שירות שמטפל בכל הרכישות והמשלוחים והעברת הריהוט ואביזרי העיצוב שנבחרו, מהספקים אל הדירה החדשה.

עיצוב פנים בתקציב משתלם

אפשר לעצב דירות חדשות בקריות עם שירותי עיצוב פנים בהתאמה אישית להעדפות ולסגנון אורח החיים, כמו גם לתקציב האישי. תוכלו לבחור סגנון עיצוב קלאסי או מודרני ולקבל שירותי עיצוב פנים שכוללים ייעוץ ותוכנית כללית לעיצוב הדירה, מבלי לספק את השירותים.

כלומר, בשיטה זו אתם שוכרים בעיקר את שירותי הייעוץ של אנשי המקצוע המומחים בתחום, מקבלים תוכנית בקווים כלליים לעיצוב ביתכם החדש, ומעצבים את דירתכם בהשראת עיצוב פנים מקצועי, רק לגמרי בעצמכם, ולפי שיקול דעתכם והעדפותיכם.

מעוניינים בשירות עיצוב פנים מקצועי? פנו אלי. רוית פרנק – מעצבת פנים בצפון

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by