עיצוב דירת קבלן - מה כדאי לעצב בדירה חדשה מקבלן? רוית פרנק - עיצוב פנים

עיצוב דירת קבלן – מה כדאי לעצב בדירה חדשה מקבלן?

מעצבת פנים בצפון

רכישת דירה חדשה מקבלן הינה אחד מהדברים המרגשים ביותר שאדם חווה במהלך חייו. כאשר אדם רוכש דירה ישירות מהקבלן הוא מקבל במסגרת הרכישה דירה בגודל מסוים עם חלוקת חדרים מסוימת, מטבח ספציפי, תאורה בסיסית ומספר שקעי חשמל מוגבל, חלונות מסוימים ועוד, הכול בהתאם לחוזה שנערך מול הקבלן.

עיצוב דירת קבלן, מתי כדאי לשדרג את הדברים הבסיסיים שמקבלים מהקבלן?

כאשר קונים דירה מקבלן מקבלים דברים מאוד בסיסיים. לאנשים מסוימים הדירה שיקבלו מהקבלן תתאים כמו שהיא ללא צורך בשיפוץ, שינוי או שדרוג כלשהו אך למרבית האנשים יהיה נכון להיעזר באשת מקצוע אשר תעזור במקרה של עיצוב דירת קבלן בהתאם לצרכים האמיתיים של האדם אשר רכש את הדירה, גם צרכים לטווח קצר וגם לטווח הארוך יותר. חשיבותה של מעצבת פנים במקרה של עיצוב דירת קבלן היא חשובה ביותר, שכן אשת מקצוע בעלת ניסיון, ידע וותק יודעת לשים את האצבע איפה אפשר לעשות שינויים אשר יגרמו לניצול נכון יותר של שטח הדירה, איזה דברים אותם מספק הקבלן מיותרים או נותנים מענה מאוד מוגבל לצרכים של רוכש הדירה, איך ניתן לבצע שינוים אשר יגבירו את התאורה הטבעית או יעזרו בחסכון באנרגיה ובחשמל ועוד.

מה הדברים שכדאי לעצב כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן?

עיצוב דירת קבלן על ידי מעצבת פנים לרוב יגע בדברים מסוימים ועיקריים כמו למשל שינוי של התאורה בבית או עיצוב של המטבח כך שיתאים בצורה הטובה והאופטימלית ביותר לצרכים האמיתיים של האנשים אשר גרים בבית. כמו כן פעמים רבות תמליץ המעצבת להוסיף נקודות חשמל ולשנות את המיקומים שלהם כך שפריסת הנקודות תיתן מענה לתקופה בה יש מכשירי חשמל רבים. דבר נוסף שעושה מעצבת פנים במקרים של עיצוב דירת קבלן זה שינוי גודל החדרים, לעיתים היא תקטין חדרים כך שאפשר יהיה להוסיף חדר נוסף או תבטל חדר במידה ואין בו צורך או שרוצים להפוך את החלל המשותף לגדול יותר, היא גם יכולה להמליץ על עיצוב שונה של חדר המקלחת והשירותים לניצול טוב יותר של השטח בהתאם לצרכים האמיתיים של דיירי הבית למשל להחליף אמבטיה במקלחון או להפך.

מתי נכון לפנות למעצבת פנים בנושא של עיצוב דירת קבלן?

כפי שכבר ציינו פניה למעצבת פנים הינה חשובה למרבית רוכשי דירה מקבלן. אחת מהסיבות היא שתהליכים של שיפוץ ושינוי דירה אשר נעשים במהלך תהליך הבניה זולים משמעותית יותר מאשר ביצוע אותם דברים לאחר סיום הבניה. בנוסף כאשר רוכשים דירה מקבלן השיפוץ נעשה על ידי קבלן שיפוצים רשום מה שנותן שקט מסוים בכל תהליך השיפוץ בעיקר כאשר מלווה אותו מעצבת פנים ודואגת שהשיפוץ והשינויים הנדרשים יבוצעו לפי התוכנית ובצורה הטובה והאיכותית ביותר.

למידע נוסף ראו גם: עיצוב פנים בחיפה

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by