הדרך רצופה כוונות טובות | רוית פרנק - מעצבת פנים בצפון

הדרך רצופה כוונות טובות …

עיצוב פנים בצפון

תגידו את המילה שיפוץ או בניה ורוב האנשים שאני מכירה יבלעו את הרוק ויקחו צעד אחורה .כשאנו בונים או משפצים  בית אנו נכנסים לסוג של הרפתקאה לא ידועה  , אנו מדמיינים חולמים , מבררים בודקים ובסופו של דבר האישה מחליטה !!!

מעבר להחלטות העיצוביות , בבואנו לבחור אלמנטים בבניית הבית לכל החלטה יש השלכות לעתיד מגורנו בחלל זה . גם ההחלטה על איזה ריצוף כאחד האלמנטים החשובים ביותר בבחירת חומרים היא החלטה המורכבת ממספר מרכיבים היכולים להשפיע על המראה הכללי של הבית שלנו ועל האוירה בו.  חשוב להקדיש מחשבה לריצוף המתאים לכל חלל וחלל

הריצוף והחיפוי בבית מהווים רקע לחלל כולו לפני שאנו בוחרים ארונות מטבח או צבע לקירות עלינו לבחור ריצוף. יש לבחור בריצוף שיוכל ללוות אותנו זמן רב, גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת עמידות ופרקטיות.

ראשית עלינו להבחין בין שני סוגים עיקריים של ריצוף . ריצוף באבן טבעית וריצוף באבן תעשייתית מעובדת .

ריצוף באבן טבעית הוא ריצוף הנחצב מההר כגושי אבן גדולים ומנוסר לאריחים שעוברים עיבודים שונים. שיש לדוגמא הוא אבן טבעית שעוברת ליטוש

ריצוף באבן תעשייתית כולל בתוכו את משפחות ה"קרמיקה" וה"גרניט פורצלן". אלה נוצרים במפעל ע"י יציקה של חומרים שונים העיקרי בהם הוא החרס, נשרפים בתנורים מיוחדים ונחתכים לאריחים לרוב ע"י קרן לייזר.

לכל אחד מסוגי האריחים יש יתרונות וחסרונות רבים

לאנשים שאוהבים סימטריה ואחידות של טקסטורה ,מרצפות טבעיות  הן לא הפתרון.. כל משלוח מגיע שונה, ותלוי במידה רבה מי הספק ומאיזה רובד של הסלע הוא נחצב. כמו כן האבן הטבעית היא פחות פרקטית מהאבן הסינטתית במידה ולא מרחנו סילר עליה היא סופגת נוזלים ויכולים להווצר כתמים שלא יורדים .חסרון נוסף שלא ניתן להדביקו על ריצוף קיים  וכמובן מחיר יקר יחסית .יחד עם זאת היתרונות של חומר יוקרתי ומראה טבעי , יכולת פילוס והצמדה של אריחים, אפשרות לתיקון נקודתי  אילו הם יתרונות חשובים מאוד .

לעומת זאת באריחים הסינתטיים כגון קרמיקה וגרניט פורצלן על אף החסרונות הגדולים המתבטאים בחוסר אחידות של משטחים גדולים  ויצירת פוגות , אי יכולת לתקן נקודתית בעיה כלשהי יש להם יתרונות רבים מאוד בהם המבחר העצום של גוונים וטקסטורה , המחיר , הפרקטיות , הגוון האחיד שמתקבל .

ריצוף נוסף הוא רצפת הפרקט. מדובר במבחר גדול מאוד עם קשת מחירים רחבה, וגם כאן ישנה הפרדה גסה בין פרקט העץ הטבעי והיקר ובין הפרקט הסינתטי., לפרקט העץ יש טקסטורה טבעית ולא אחידה, והוא מרעיש פחות לעומת הפרקט הסינתטי והזול, שמרעיש יותר .

אילו הן נקודות טכניות חשובות בהבנה של איזה ריצוף לבחור, כמובן בבואכם לאולמות התצוגה המרשימים עם האפשרויות  הרבות . קחו מספר אריחים ולא אחד בלבד ופרסו אותם על מנת שתוכלו להתרשם מהטקסטורה , הזמינו תמיד 15% אחוז יותר למידה ויחסר ותשאלו את השאלות הנכונות.

תמיד נכון להתיעץ עם איש מקצוע אמין ,כגון מעצבת פנים בצפון או אדריכל וכמובן שכאן גם נכנס כבר טעמכם האישי . אז תבחרו טוב.

 
  .

 

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by