לאכול אצל סבתא | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

לאכול אצל סבתא

רוית פרנק מעצבת פנים

this is my second blog post סבתא מזל שלי הייתה סבתא מיוחדת במינה , זכרונות חמים עוטפים אותי כשאני נזכרת בה סבתא הייתה אישה חזקה עם חוש הומר , ידעה להגיד את המילה האחת מבלי לדעת הרבה , את השפה או את מה שקורה ( בכל זאת בלי עין הרע קשה לעקוב ) , אישה יפה ומיוחדת לא אכלנו המון אצל סבתא מזל אבל כשאכלנו היה לזה הטעם המיוחד שלה והכי טעים בעולם .אני זוכרת את הבית של סבתא , אנשים בלי הרבה אמצעים אבל עם הרבה עוצמה ואותנטיות , נאמנים לאמונות ולמסורת הביאו לביתם את החום ואת האהבה. והנה פרוייקט שמזכיר לי את סבתא.מסעדת CHEESE + במושב בית הלל, בנמצאת בכניסה למושב במבנה מאבן עם תקרה מעץ הבעלים ביקשו להפוך את המסעדה למשהו אחר ,משהו שיתן תחושה לסועד שהוא נמצא בבית ישן , בית חמים עם זכרונות טובים , וכמובן אוכל מעולהץ.

שינוי משמעותי במסעדה אך עם זאת שמירה על האותנטיות של המבנה המסעדה החלה את דרכה כסוג של פיצריה , ולכן החומרים והאוירה שהייתה במקום היא של אוכל מהיר קירות צבועים באדום , ריהוט מקש , תאורה בעייתית ומטבח קטן . עם הזמן המסעדה הפכה למקום אחר , אמנם גם אופציית הפיצה נשארה אך התווספו איתה מנות מדהימות ומיוחדות והאוירה והמקום כבר לא ממש התאימו .נעשה תכנון מחדש של המטבח( על ידי מעצב מטבחים ) אשר הורחב ושופץ משמעותית אי לכך שונו המיקומים השונים במסעדה והבר שינה כיוון ואיתו הכל יחד.במקום תקרת עץ ורצפת בטון מוחלק אשר הושארו כפי שהם והתאימו לאופי החדש של המסעדה שולבו גם גופי תאורה חדשים חלקם עבודת יד וחלקם בייצור תעשייתי. חיבור של ישן וחדש .חיפוי לבנים דומיננטי תמיד מקפיץ כל קיר כמי שאוהבת שימוש בהרבה חומרים , נעשה קיר אחד גדול של לבנים שמחפה את התוספת הגדלה של המטבח . צביעה של הקירות בצבע מוקה ששדרג את המקום בצורה משמעותית.

לסטיילינג נאספו דברים מחנויות יד שניה באזור הצפון ( וממש לא חסר כאילו ) ביחוד מגלריה כפיים אשר בקיבוץ דפנה בבעלותה של נורה שאוספת דברים פשוט מיוחדים במינם ועוד כל מיני חפצים שנאספו ע"י בעלי המקום . התוצאה : מסעדה מקסימה המשרה על הסועדים אוירה מדהימה ומיוחדת.בעיצוב העסק שלנו עלינו לשוב ולחשוב על הלקוח , לבדוק מה היינו רוצים שהלקוח שלנו ירגיש בהגיעו למקום שלנו אם זאת מסעדה טובה או עסק לממכר ממתקים … קו מנחה של אופי המקום והשרשתו יובילו גם בצפון למיצוב ועיצוב העסקים שלא יראו כמו אלה בתל אביב אלה יקבלו את האופי הצפוני והגלילי ע"י האמצעים הויזואלים והנראות .אני מזמינה אתכם להתייעץ איתי בנושא עיצוב פנים, מעניקה שירותים באיזור הצפון וחיפה בפרט. למידע לחצו – מעצבת פנים בצפון

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by