האם עיצוב פנים זו אמנות? | רוית פרנק

האם עיצוב פנים זו אמנות?

האם עיצוב פנים זו אמנות?

המילה אמנות מתחברת לרבים בציור, בפיסול, בכתיבה ובעוד דרכים רבות אחרות אבל האם עיצוב פנים הוא עוד סוג של אמנות? התשובה היא בהחלט כן! בעיצוב פנים ישנם מרכיבים רבים ושונים שכל אחד מהם הוא אמנות בפני עצמו וכולם יחדיו יוצרים יצירת אומנות כוללת ממש כמו קולאז'.

מעצבי ומעצבות פנים מקצועיים יודעים איך לתכנן ולסדר עבורכם את העיצוב שאתם מעוניינים ליצור בביתכם, בדירתכם או במשרדכם בעצם בכל חלל שלא יהיה. בצורה יצירתית הם משלבים בין פרטי העיצוב השונים, דואגים לתאורה שתדגיש מקומות שאנחנו רוצים להראות או תחליש מקומות שאנחנו פחות מעוניינים להראות. עיצוב פנים נכון מעניק לכם תחושה נעימה במרחב המעוצב.

מה ההבדל בין עיצוב פנים להום סטיילינג?

ישנו מעט בלבול בקרב רבים שאינם מבינים מה ההבדל בין הום סטיילינג לעיצוב פנים. הום סטיילינג בעצם אומר לשנות את התחושה במרחב על ידי שינוי אביזרי נוי, החלפת ריהוט כמו ארונות או שינוי כיורים בבית או אריחי הקרמיקה במקלחת. הום סטיילינג זה בעצם להלביש את הבית, הדירה או כל חלל ב"לבוש שונה" וכך להעניק לו תחושה מחודשת ורעננה בהתאם לצרכים והרצונות של הלקוח. עיצוב פנים בשונה מהום סטיילינג יכול לכלול גם שינוי חלוקת החללים במבנה למשל אם יש לכם דירה והחלוקה של החדרים באותה הדירה כבר לא מתאימים לדיירי הבית (הילד גדל ועזב את הקן למשל) אתם יכולים להיעזר במעצבת פנים שתשנה את חלוקת החלל בתוך הבית וכך תיצור עבורכם דירה שימושית נוחה ומתאימה יותר לצרכים העכשוויים והעתידיים.

עיצוב בכל מחיר – האם יש דבר כזה?

ישנם מעצבים שמגדירים את עצמם מראש כנותני שירות ללקוחות מסוימים כמו העשירון העליון, האלפיון העליון וכדומה, ישנם מעצבים המתמחים בעיצוב חללים על פי תקציב מצומצם והם מוצאים דרכים יצירתיות ביותר כדי לעמוד בתקציבים נמוכים במיוחד וישנם כמובן הרבה מאוד מעצבים הנמצאים בין שני הקצוות הללו.

עיצוב פנים הרבה פנים לו, תוכלו לפנות אלינו – רוית פרנק – מעצבת פנים בצפון – סטודיו לעיצוב פנים והום סטיילינג כדי לקבל ייעוץ ועיצוב ייחודי, מושקע ומותאם לצרכים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by