פרויקטים חדשים באזור הצפון | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

פרויקטים חדשים באזור הצפון

רוית פרנק - עיצוב פנים בצפון

אחחח הצפון… מה יכול להשתוות לצפון הירוק, ההררי והצלול של ארץ ישראל. איזו בחירה נהדרת למגורים שלווים, מלאי מרחבים ירוקים ומושלמים לבניית העתיד של המשך חייכם. פרויקטים חדשים מאפשרים זאת.

זו כבר תקופה שידוע שכל איזורי הפריפריה בהתפתחות מתמדת לאחרונה ופרויקטים חדשים פוטנציאליים אף קולטים משפחות ללא הפסקה במקומות שונים ברחבי הארץ, בייחוד בצפון.
מגוון הפרויקטים החדשים מאד רחב ומגוון כך שעליכם רק לבחור מהם הנתונים החשובים מבחינתכם בבחירת הדירה או בית חלומותיכם.
תחילה, עליכם לבחור את איזור המגורים הרצוי ביותר עבורכם באיזור הצפון. עליכם לבחון את כל הפרויקטים החדשים האפשרים שנפתחים ולנצל את ההזדמנות לעשות את עבודת המחקר על אותם הפרויקטים.

דירות בפרויקטים חדשים

כאשר אתם רוכשים דירה שהיא יד שנייה, הדירה כבר עומדת קיימת, מוכנה, בנויה ולרוב אף ראויה למגורים. לעומת זאת, כאשר רוכשים דירה מקבלן שעובד על פרויקט חדש לחלוטין והדירה עדיין אינה קיימת, אלא שהפרויקט עדיין נמצא בתהליך הבירוקרטי והבנייה אף עדיין לא החלה – התהליך שעליכם לעבור עד לקבלת הדירה אותה רכשתם עשוי להיות קצת מורכב יותר, ולא פשוט כמו להכנס לדירה קיימת, ולהתחיל בהשקעה באיכות חייכם ובהום סטיילינג לצורך ההתאמה העיצובית לטעמכם האישי.

עליכם לעבור את כל ההליך הבירוקרטי הראוי בכדי לבחור את פרויקט המגורים המתאים לכם ביותר מתוך הפרויקטים החדשים, ולשם כך אף תוכלו להיעזר במתווך מאיזור הצפון, למשל במשרד תיווך בקריות, בבחירת הפרויקט שיעניק לכם את הדירה המתאימה.

עיצוב פנים לאורך כל התהליך

לאחר שבחרתם באחד מן הפרויקטים החדשים, בחרתם בבית חלומותיכם שבו אתם רואים את המשך עתידכם. ולאחר שעברתם את כל ההליך הבירוקרטי מול אנשי המקצוע, הקבלן והמתווך, הדירה מוכנה והמפתח הגיע סוף כל סוף לידיכם, כעת הגיע הזמן לחשוב על הרוח. וברוח איננו מתכוונים לכיוון הרוח הנושבת מחלון דירתכם החדשה, אלא הנפש, הרוח והנשמה, האווירה האישית בבית שתגרום לכם למנוחה בביתכם, לאווירה ביתית, נינוחה, רגועה ומזמינה, לצורך כך חשוב להתעמק בנושא עיצוב הפנים, ואף לשוחח עם אשת מקצוע אשר תדע להעניק לרשותך את הכלים הנכונים והמקצועיים ולגרום לביתך החדש להרגיש הכי שלך שיש.

בעת שיש את תחום עיצוב הפנים המסחרי אשר מתמקד יותר בעיצוב חללי עבודה ומשרדים וחללים תעשייתיים ואף את עיצוב פנים הבניין עצמו לאחר בנייתו, כמו בתכנון ובניית פרויקטים חדשים לדוגמא, לצד האדריכל שתכנן את כל זה. יש את תחום עיצוב פנים הבית ומעצבת הפנים המתאימה תדע כיצד להוסיף את הטאץ׳ האישי שלך ולזקק את כל הצרכים שלך לעיצוב המושלם, הנקי ואף הפרקטי ביותר שרק אפשר לבקש. כשחושבים על עיצוב פנים, חושבים לא רק על אספקט היופי, אלא על מכלול שלם של קטגוריות, כמו התאמה של מידות הבית והריהוט לצרכי הלקוח, עיצוב חללים מרווחים ברמה מספקת, פרקטית ונוחה למחיה ויעילות בכל צעד.

להירגע בבית חלומי

ועכשיו, לאחר שעברתם את כל התהליך של בחירת פרויקט מתוך הפרויקטים החדשים, נעזרתם במתווך דירות בכדי למצוא את הדירה שתהיה לכם לבית חלומותיכם שבה אתם רואים את המשך עתידכם המשפחתי, נעזרתם בשירותיה של מעצבת פנים בכדי ליצוק את ההום סטיילינג המושלם שיקלע לטעמכם האישי, עתה נותר רק להשלים את כל חלקי הפאזל ואולי גם לאמץ גור כלבים קטן ומקסים שמחפש את בית חלומותיו גם הוא, שיוכל להתכרבל איתכם על הספה החדשה שלכם, בסלון המעוצב והמרווח, לטייל איתכם במרחבים הירוקים של צפון הארץ ולחמם את ליבכם בהמון אהבה ללא תנאים, רק בגלל שהענקתם בית גם לעצמכם – וגם לעוד יצור שאימצתם הביתה מאהבה, כלב 🙂

 

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by