עיצוב פנים יוקרתי לבית או למשרד | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

עיצוב פנים יוקרתי

עיצוב פנים יוקרתי

אנשים רבים הקונים בית ובוחרים לשפץ אותו או לעצב אותו מחדש מעוניינים לתת לבית מראה מרשים, יפה, ייחודי ויוקרתי. מה זה בעצם עיצוב פנים יוקרתי, מה מיוחד בו והאם הוא באמת יקר, למי הוא מתאים ועד כמה הוא באמת שווה.

עיצוב פנים יוקרתי, מה זה אומר בדיוק

כאשר מדברים על עיצוב פנים בסגנון יוקרתי, לעומת עיצוב פנים בסגנון כפרי, מדברים למעשה של שילוב של כמה דברים החל מחומרים בהם משתמשים לעיצוב החלל, הרהיטים וכדומה, שימוש בטכנולוגיה ומוצרי חשמל מתקדמים וחדשניים אשר משדרים יוקרה, כמובן שאחד הדברים החשובים זה ניצול השטח בצורה נכונה ומדויקת אבל בשורה התחתונה מדובר על עיצוב אשר משדר יוקרה. הרבה פעמים עיצוב יוקרתי הוא בצבעים של שחור ולבן או צבעים ניגודיים ופחות צבעוניות וססגוניות אך לצד העיצוב יש גם התייחסות לכך שהשימוש במרחב יהיה פרקטי ולא רק יפה. מעצבת פנים בעלת ידע וניסיון תוכל לקחת את הנכס ולעצב אותו בצורה יוקרתית אך חשוב לקחת בחשבון שעיצוב יוקרתי לא מתאים לכל אחד גם מבחינת העיצוב עצמו אך לעיתים גם בשל העלויות שיכולות להיות גבוהות.

מה מיוחד בעיצוב פנים בסגנון יוקרתי

עיצוב יוקרתי הרבה פעמים יהיה מבוסס על מותגים, למשל רכישה של מוצרי חשמל יוקרתיים של חברות יוקרתיות ונחשבות, ריצוף יוקרתי של חברה מוכרת ונחשבת ככזאת, חדרי שירותים ומקלחות עם ברזים מיוחדים ולא שגרתיים בעיצוב מאוד אקסקלוסיבי שלא רואים בכל מקום וכמובן כל הדברים הקטנים כמו וילונות מבדים כבדים ומיוחדים, שטיחים בעבודת יד שלא מוצאים בכל מקום, מנורות מעוצבות ויוקרתיות, תמונות מאוד מיוחדות לעיתים אפילו של אמנים מוכרים וידועים, וכל מה שקשור לנראות אשר לרוב יהיה מאוד אחר ולא משהו שרואים בכל בית או פוגשים בכל מקום. עיצוב יוקרתי יכול להיות יקר אך לא דווקא,  אשת מקצוע טובה יכולה לגרום לחלל להראות יוקרתי אך לא בהכרח שזה מה שיהיה המחיר בפועל.

איך בוחרים מעצבת פנים לעיצוב יוקרתי לנכס

בחירה של מעצבת פנים זה משהו שצריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים הדבר הראשון הוא המיקום שלה ביחס לנכס אותו היא מעצבת, אם יש נכס אותו רוצים לעצב אשר נמצא בחיפה, כדאי לחפש אשת מקצוע מהעיר או מעצבת פנים בצפון הארץ ולא לפנות למישהי במרכז הארץ או בדרום שכן למרחק יש משמעות, בעיקר אם מדובר על עיצוב פנים הדורש גם שיפוץ של החלל. חשוב כמובן להתרשם מהניסיון שלה, מעבודות שונות שלה ולא פחות חשוב לדבר עם לקוחות לשעבר כדי לקבל חוות דעת על דרך העבודה עמה שכן היא תלווה אתכם במשך תקופה וחשוב לבחור מישהי שיש לה גם ידע, גם ניסיון אבל לא פחות חשוב זה יחסי האנוש, הזמינות ודרך העבודה בפועל וזאת אפשר ללמוד מלקוחות עבר.

למידע נוסף ראו גם: שירותי עיצוב פנים בחיפה

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by