עיצוב פנים בימי הקורונה | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

עיצוב פנים בימי הקורונה

עיצוב פנים בימי הקורונה

עיצוב פנים בקורונה – מגפת הקורונה העולמית שתקפה אותנו גם כאן בישראל כמובן יצרה לא מעט שינויים במשק וככל הנראה עוד שינויים רבים בתחומים שונים העתידים להגיע. כך גם בתחום עיצוב הפנים אנו ככל הנראה נהיה עדים לשינויים שונים בעיצוב הבית ובאופן שבו נחשוב על נושא זה. מצד אחד הקורונה יצרה מצב שבו אנשים רבים נמצאים בבית כל היום ומצד שני אנשים החלו לפתח תחביבים שונים מהבית ולעתים אפילו עסקים המצריכים עבודה מהבית. דברים אלו גורמים לכך שצריך יהיה לבצע התאמות בעיצוב הפנימי של הבית, ברמת הפונקציונאליות שלו ועוד. 

חשיבות הבית עבורנו:

כל אחד מאתנו רוצה להגיע הביתה בסוף יום העבודה, ליהנות מהפינה האינטימית והנוחה שלנו. הבית משמש לנו כמעין מקום מפלט מכל הלחץ היומיומי שעובר עלינו ואם עד כה מה שהיה חשוב לנו הוא לעצב את חדר השינה בצורה נעימה שמשרה רוגע ואזור הסלון שיתאים לאירוח אנשים, הרי שמגמות הולכים להשתנות לפחות עבור השנים הקרובות. 

התפישה השונה לגבי מרחב ושימוש בבית:

אז כפי שאמרנו אנו מסתכלים על הבית שלנו באור אחר לגמרי בתקופה הזו של הקורונה. אנשים רבים החלו לעבוד מהבית, אחרים משתגעים מהבלגן ויוצאים עוד שטחי אחסון ואילו אחרים רק מחפשים שיהיה להם יותר מקום לתחביבים ובילויים עם בני המשפחה. העיצובים העתידיים יהיו ככל הנראה פחות מצועצעים, יותר אותנטיים. אנשים יחשבו פחות על אירוח אנשים ובניית הסלון והחללים בבית לצרכי אירוח אלא יותר לפונקציונאליות בשימוש של בני המשפחה בבית. הערך המשפחתי יתחזק וכך גם השינויים השונים שיבוצעו בעיצוב הפנימי.

יש כאלה שחושבים שהמגמה לא תשתנה:

בין מעצבי הפנים יש עדיין שחושבים שהמגמה לא באמת תשתנה. ששנה-שנה וחצי של משבר שמצריך מאנשים להישאר הרבה זמן בבית יגרום לאנשים דווקא רצון לצאת מהבית, לא להשקיע מחשבה יתרה בעיצוב מחדש של דבר. כמו כן זה הטבע שלנו כבני אדם לא לחשוב דווקא על הגרוע מכל או על מקרה נוסף של משבר שעשוי לתקוף אותנו בשנים הבאות אלא להיות אופטימיים יותר. לכן אנשים לא יחשבו על להכין את הבית שלהם לעתיד למקרה ו… אלא יחשבו מה יכול לשמש אותם כאן ועכשיו ומה רלוונטי עבורם לעכשיו. 

לסיכום:

בעידן של פוסט הקורונה אנו מעריכים שיהיו שינויים מסוימים בעולם עיצוב הפנים, לפחות עבור אנשים רבים שירצו לעצב את הבית שלהם בצורה המתאימה יותר לצרכים שלהם ושל בני המשפחה, בצורה כזו שתהיה מרווחת ונעימה יותר מצד אחד אך כוללת יותר שטחי אחסון מצד שני. בכל מקרה השינוי הוא לא אמור להיות דרסטי ומשנה חיים.

אולי יעניין אותך גם:

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by