עיצוב חדר אמבטיה – חידוש אמבטיות בדרך הנכונה | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

עיצוב חדר אמבטיה – חידוש אמבטיות בדרך הנכונה

מעצבת פנים

עיצוב חדר אמבטיה – חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית, גם אם אנו לא מבלים את רוב זמננו בתוכו בעת השהות בבית. השמירה המתחייבת על היגיינה, לצד הרצון באסתטיקה עיצובית נראית לעין, הופכת את מלאכת חידוש האמבטיות והמקלחות לאמנות של ממש. מסע אל העולם העיצובי במקום הכי נקי בבית.

עיצוב פנים הוא אמנות בפני עצמה כבר שנים רבות, מאז גברה המודעות לאיכות החיים שמציע בית שובה עין ולב, המעוצב לפי טעמם של דייריו ומתאים לתפיסות עולמו. בית שהינו המשך של הסגנון והסטיילינג האישי של בעליו, הופך לא רק למאסטרפיס של הבעלים, אלא גם למשהו המשרה על הדיירים והמתארחים בו אווירה נינוחה, רגועה ושמחה.

חכמי המזרח עלו על הקשר בין עיצוב פנים לבין הנפש כבר לפני שנים ארוכות, ופיתחו את תורת הפנג-שואי בהתאם לעקרונות עיצוביים המשליכים גם על הנפש, ועל פי אמונתם – גם על הגורל – של בעלי הבית ודייריו.

אולם בעוד חללי הבית הגדולים זכו תמיד לתשומת לב רבה בתכנון ובביצוע של עיצוב פנים, דווקא במשך שנים רבות עיצוב חדר אמבטיה נזנח. תמונה זו משתנה במהירות בשנים האחרונות, כאשר טרנד של חידוש אמבטיות משך אליו לא רק בעלי מקצוע בתחום הביצוע, אלא גם מקצועני עיצוב פנים שבאים לשדרג את כל הנראות והפונקציונליות של חדרי האמבטיה והשירותים בבית.

עיצוב חדר אמבטיה ושירותים

ישנו פתגם עממי שאומר כי "מידת הניקיון של מסעדה או בית מלון ניכרים בחדרי השירותים שלהם". כלומר, ככל שחדרי השירותים בהם נקיים יותר, כך גם יתר החדרים יהיו יותר נקיים.

לא מעט מסעדות ובתי מלון לקחו את הפתגם הזה ברצינות, כאשר הן משקיעות מחשבה וכסף רב בעיצוב חווית משתמש נעימה לעין, לחושי הריח ולגוף דווקא בחדרי השירותים שלהם. הטרנד הזה, של חדרי אמבטיה ושירותים מעוצבים, גלש מהר מאוד גם לתחום המגורים הפרטיים.

עיצוב חדר אמבטיה ושירותים, אפוא, הפך לעניין די מרכזי בעיצוב של כל הבית, במיוחד בבניית בתים חדשים. שימוש חכם ומשתנה בתאורה, עיצובים מיוחדים של כיורים וברזים, כמו גם התקנה של מקלחות או מתקני אמבטיה יפים לעין, הפכו את החדר האינטימי של האמבטיה והשירותים למקום יפה מבחינה ויזואלית, ושימושי מאוד מבחינה פונקציונלית.

מאמרים נוספים:

חידוש אמבטיות

לצד העיצוב המובנה בילט-אין בבתים ודירות חדשות, ישנה הסוגיה של חידוש אמבטיה בבתים ודירות ישנות יותר. הטרנד של עיצוב חדרי אמבטיה הינו יחסית חדש, וישנם לא מעט מבני מגורים שהינם ישנים יותר מהטרנד הזה, כך שחדרי האמבטיה והשירותים בתוכם מיושנים מבחינה עיצובית.

לכן אין להתפלא כי רבים מקדישים זמן, מחשבה ולא מעט כסף על מנת לשדרג חדר אמבטיה על ידי עיצובו מחדש, הכנסת אלמנטים חדשים בתוכו כגון תאורה, כיורים, אמבטיה, מקלחונים, קישוטים, אמצעים ריחניים, ציורים ואמנות קיר, ועוד.

לשם חידוש אמבטיות קיימות צריך כמובן לעבוד עם מה שיש. הגודל של אותם חדרי אמבטיה הינו נתון, וכך גם מבנה התשתיות בו – כגון החיבור לצנרת, ניקוז וכד'. יחד עם זאת, מקצוענים של עיצוב פנים יכולים לעשות די הרבה עם כל חדר אמבטיה או חדר שירותים קיים, ועל פי התאמה לתקציב של בעלי הבית לעשות בו שינוי ניכר, לא משנה כמה ישן הבית או המבנה בו נמצאים אותם חדרי אמבטיה.

חשוב בעת תכנון וביצוע של חידוש אמבטיות להיוועץ באנשי מקצוע ולהניח להם לעשות את עבודתם, כדי להגיע לתוצאה המיטבית. עם קביעת התקציב, יש לפקח על אנשי המקצוע שלא יחרגו ממנו, אולם בהנחה שהם עומדים בפרמטרים של התכנון המוקדם – תוכלו לקבל במהירות גדולה יחסית חדר אמבטיה מעוצב ומותאם לסגנונכם מצד אחד, ולזמנים המודרניים בהם אנו חיים, מצד שני.

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by