עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

עיצוב פנים לבתים פרטיים

עיצוב בתים פרטיים – לעיצוב בית יש מספר מטרות כאש המטרה המרכזית היא לתת לדיירי הבית תחושה טובה ונעימה והנאה מנוכחות במרחב הביתי, ולא פחות שהיה פרקטי ומתאים להתנהלות יום יומית כך שאם זה בית בו מבשלים הרבה המטבח צריך להתאים או אם מדובר על בית עם ילדים צריך לקחת את זה בחשבון. ישנם סגנונות עיצוב שונים כמו עיצוב יוקרתי, עיצוב כפרי, עיצוב רטרו, עיצוב בתים בסגנון מודרני ועוד.

עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני, מה זה אומר בדיוק

עיצוב בית צריך להתבצע על ידי מעצבת פנים אשר למדה זאת ויודעת לקחת את החלל ולעצב אותו בצורה כזו שהוא יהיה יפה, פרקטי, נעים ומרשים ויענה על כל הצרכים של בני הבית. עיצוב בסגנון מודרני הוא למעשה סוג של עיצוב בין הנפוצים והמבוקשים ביותר משום שמדובר על עיצוב פשוט, נקי ונעים המשלב צבעים מודרניים, בסיסיים וניטראליים המשתלבים זה בזה ומשלימים האחד את השני, שימוש בחומרים מודרניים וכמובן שלא מוותרים על נושא הפרקטיות שכן בית מעוצב לא אומר בית לא נוח ולא פרקטי. עיצוב בית בסגנון מודרני שם דגש על שימוש מקסימלי בטכנולוגיה מודרנית לצד הקפדה על מינימליזם, עיצוב מאוד בסיסי ופשוט אשר משקף למעשה את האנשים החיים בבית ואורח החיים שלהם, הטעם האישי וההעדפות שלהם. יש דגש על תאורה, לרוב כזו הניתנת להתאמה אשר גורמות לבית להיות מואר בצורה אחידה ושווה בכל החלל. גם שאר הדברים המיועדים לקישוט כמו תמונות, פסלים, וילונות וכדומה יהיו בקווים נקיים יחסית וחלונות הבית יהיו מאלומיניום ומאוד בסיסיים כאשר גודל החלון תואם לרצון של בעלי הבית ועד כמה הם אוהבים בית מואר ופתוח.

עיצוב בית בסגנון מודרני, איך עושים את זה בפועל

אחד הדברים שכדאי לעשות כאשר רוצים לעצב את הבית בסגנון מודרני זה לפנות למעצבת פנים בעלת ניסיון וידע אשר תוכל לבצע את הפרויקט ולעצב את החלל הבית לפי החלום והחזון שלכם. מכיוון שמדובר על תהליך שלוקח פרק זמן של מספר שבועות בעיקר אם העיצוב כולל תהליך של שיפוץ כדאי לקחת מישהי שעובדת באזור כך שאם יש לכם בית בצפון או בחיפה כדאי לקחת מישהי קרובה פיסית שכן חלק מהותי מהתהליך זה נוכחות במקום ופיקוח על הצוות אשר מבצע את השיפוץ, מיקום הריהוט וכל מה שנלווה לכך. חשוב כמובן לשתף את המעצבת בכל מה שחשוב לכם מבחינת הנראות, הצבעים, אופי החדרים ואם כולם צריכים להיות בעלי אופי דומה או שאפשר לגוון, מה חשוב לכם מבחינת הפרקטיות ולא פחות חשוב התקציב שכן לפי התקציב אפשר לבנות את תוכנית העיצוב ולבצע רכישה של הדברים בהתאם, לרוב בית בעיצוב מודרני יהיה בעל חללים פתוחים ומיעוט של רהיטים וקישוטים שונים אשר נותנים תחושה של מרחב, קלילות וזרימה ולא דברים אשר מעמיסים על החלל יוצרים בו תחושה של דחיסות ועומס.

למידע נוסף ראו גם: עיצוב פנים בסגנון כפרי

 

 

 

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by