עיצוב בריכות שחייה | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

עיצוב בריכות שחייה

בריכת שחייה

עיצוב בריכה באמצעות כיסוי לבריכה

אז הבריכה החדשה שלכם שחיכיתם לה כל כך הרבה זמן סוף סוף מוכנה, מלאה במים נקיים ונוצצים שכל כך מזמינים להיכנס לטבול ולהתרענן. אתם יודעים שכדי שתוכלו ליהנות ממנה באופן קבוע ולאורך כמה שיותר זמן יש צורך לשמור עליה, לדאוג לה ולתחזק אותה באופן שוטף כאשר יש כל מיני שיטות ודרכים לעשות זאת. חלק מהדרכים לשמור על הבריכה זה על ידי ניקוי שלה באופן קבוע כמו על ידי רובוט לבריכה ביתית למשל ושימוש קבוע בפילטר לבריכה ובחומרי חיטוי למים אך לא פחות חשוב זה לדאוג לכסות אותה כאשר לא משתמשים בה ולעשות זאת בעזרת כיסוי בריכה מתאים.

כיסוי לבריכה, מה זה בדיוק ולמה מיועד

כיסוי בריכה זהו פתרון מיוחד הנותן מענה למספר צרכים בהקשר של בריכת שחיה ביתית כמו למשל הפחתה של אידוי מים שמתרחשת כתוצאה מחום השמש, שמירה על טמפרטורה של המים, שמירה על ניקיון המים וגם הנושא של בטיחות והפחתת סיכוי של טביעה. יש סוגים שונים של כיסוי לבריכה כיסוי צף עם גלגלת או כיסוי חשמלי אשר עשויים חומרים מיוחדים עמידים למזג אויר וקרינת UV כמו פוליאתילן, פוליפרופילן ויש גם כיסוי סולארי אשר מסייע לחמם את המים בכך שהוא עשוי מחומר שקולט את קרני השמש.

מה היתרונות של כיסוי בריכה ולמה כדאי לדאוג שיהיה כזה לבריכה שלכם

לכיסוי בריכה יש הרבה מאוד יתרונות וזהו מוצר חובה לכל בריכת שחייה ביתית. הוא בן היתר מפחית את כל מה שקשור לנפילה למים וסיכוי לטביעה מה שחשוב מאוד בעיקר אם יש ילדים. מדובר במוצר קל ופשוט לשימוש אשר בשורה התחתונה חוסך הרבה מאוד כסף משום שהוא מפחית את אידוי המים, מגן על הבריכה מפני נזקים של קרני שמש ישירות בנוסף לכל אלו הוא גם עוזר לשמור על ניקיון המים מפני דברים שמגיעים מהסביבה כמו עלים וחרקים שונים מה שמקטין את הצורך להפעיל רובוט לניקוי בתדירות גבוהה או להזמין איש מקצוע לניקוי הבריכה. מדובר במוצר עמיד בפני מים ולחות, קרינה ישירה של קרני שמש, שמחזיק זמן רב.

איך בוחרים את כיסוי הבריכה המתאים ביותר

כדי לבחור כיסוי בריכה מתאים לבריכת השחייה הפרטית כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שידעו להבין מה הצרכים האישיים שלכם, מה חשוב לכם וכמובן מה התקציב ועל סמך המידע הזה ונתוני הבריכה עצמה הם מציעים את הפתרון הנכון והמתאים ביותר מתוך מבחר כיסוי הבריכה הקיימים. לעיתים זה יהיה כיסוי בריכה ידני ולעיתים חשמלי, יתכן ויהיה נכון להתקין כיסוי עילי או שלא ניתן יהיה לעשות זאת ואז הכיסוי יהיה בתוך המים ואולי אפילו כיסוי בריכה סולארי במידה והשימוש בבריכה נעשה לאורך האביב והסתיו ולא רק בקיץ החם.

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by