מה חשוב לדעת כשבוחרים מעצבת פנים בצפון? - רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

מה חשוב לדעת כשבוחרים מעצבת פנים בצפון?

מעצבת פנים בצפון

עיצוב פנים הוא הליך מאוד מורכב הכולל אלמנטים רבים ושונים. אלה משלבים יצירתיות, פונקציונאליות, אנרגיות ואווירה, שילוב הכרה וידע עם הטרנדים העיצוביים הקיימים ברחבי העולם ובתחום בכלל לצד ביצוע התאמות אישיות לבעלי הבית ולחלומות שלהם. אם אתם גרים בצפון ואתם רוצים לעצב את הבית שלכם מחדש, משפצים או בונים בית אתם לבטח תצטרכו את שירותיה של מעצבת פנים לבית שתתכנן עבורכם או ביחד אתכם את הבית בצורה הטובה ביותר שתשלב בין אסתטיקה, פונקציונאליות וההתאמות הנדרשות לטעם האישי שלכם. איך בוחרים מעצבת פנים שתתאים עבורכם? הנה כמה דגשים חשובים.

ראשית – החיבור בין הצדדים:

סביר להניח שיש לא מעט מעצבים ומעצבות פנים בכל רחבי הארץ. אם אתם מחפשים מעצבת פנים בצפון אתם צריכים בראש ובראשונה לבחון את החיבור שלכם עמה. זה יכול להיות חיבור מהמפגש הראשון או השיחה הראשונה ויכול להיות חיבור גם החל מהשיחה השנייה או השלישית אולם כבר בהתחלה אתם מרגישים תחושת ניקור, נתק או חוסר כימיה בין הצדדים סביר להניח שלא תוכלו להפיק את המירב מהחיבור הזה ולכן כדאי יהיה לעבור הלאה למעצב/ת אחרים. 

הכינו שיעורי בית:

רגע לפני שאתם משוחחים עם מעצבת הפנים שלכם או אפילו אחרי השיחה הראשונה ולפני שתיפגשו כדאי לעשות מעט שיעורי בית. בדקו המלצות על המעצבת, בדקו את תיק העבודות שהיא מציגה באתר שלה, בדקו את דף הפייסבוק שלה אם יש כזה ואת חוות הדעת של האנשים בו. בדקו בתיק העבודות את סוגי העיצובים של המעצבת. הרי לכל מעצב/ת פנים יש סגנון וטעם שונה בעיצוב וייתכן והוא יהיה ניכר ברוב או כל העבודות שלהם ואם זה לא יתאים לסגנון המועדף עליכם ייתכן ותרצו לעבור למעצב אחר. 

פירוט עבודה, הסכם מסודר והצעת מחיר:

עבודת עיצוב פנים מקצועית יכולה להימשך כמה שבועות עד כמה חודשים. תלוי בפרויקט, בגודל החלל, בכמות החדרים, בדרישות הלקוח ועוד. על כן לא מדובר במשהו שרוצים להקל בו ראש. עבודה עם מעצבת פנים בחיפה (או בכלל) צריכה להיעשות עם הסכם מסודר המפרט את שלבי העבודה, הסדרי התשלום, הצעות המחיר ועוד. אתם רוצים לקבל את הצעת המחיר שלכם מראש, לישון על זה ורק אז לקבל החלטה הנכונה ביותר עבורכם כדי שתהיו שלמים עם התהליך ותוכלו לפתוח את עצמכם נטו לעיצוב הפרויקט שלכם. כמו כן מומלץ לעבוד עם מעצבת פנים מנוסה שתספק לכם סקיצה ממוחשבת של החלל המעוצב כדי שתסייע לכם לראות ולדמיין את התוצאה הסופית שאמורה להיות.

למידע נוסף ראו גם: מעצבת פנים מומלצת בצפון

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by