הקשר בין עיצוב הגינה, המרפסת והנוף לעיצוב הפנים | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

הקשר בין עיצוב הגינה, המרפסת והנוף לעיצוב הפנים

עיצוב הגינה

תחום עיצוב פנים, היה מאז ומעולם נרחב ומגוון ויחסו לו חשיבות רבה בעת תכנון בית חדש או שיפוץ של בית קיים, לעומתו עיצוב הגינה היה נדחק מטה בסולם העדיפויות. כיום ניתן לראות בשינוי מגמה בה לוקחים בחשבון לא רק את עיצוב הדירה אלא גם את עיצוב הגינה כחלק עיצובי משלים.

עיצוב הגינה

גינה או מרפסת ירוקה ומטופחת היא חלומם של הרבה אנשים, זהו מקום בו ניתן למצוא שלווה, לשאוף אוויר צח, להירגע מתלאות היום, לבלות בנינוחות עם בני המשפחה ולארח חברים. על כן עיצוב הגינה והמרפסת הפך לטרנד בשנים האחרונות. הגינה מהווה את חדר הכניסה לבית – וגם המשך ישיר של פנים הבית. הקשר בין עיצוב חלל הפנים של הבית לעיצוב חלל החוץ, הגינה, או המרפסת הוא חשוב ואינו מוטל בספק. ניתן ליצור קו עיצובי המשך זרימה, ואחידות בין שני האזורים ע"י מספר קווים מנחים.

כאשר הגינה מתוכננת כהמשך ישיר של הבית ושניהם מהווים כשני חלקים שהם שלם הדבר הדבר תורם הן לנראות הגינה לאופן ותדירות השימוש בה והן להשבחת הנכס.

התאמת הגינה למבנה הבית וסגנונו העיצובי: כיום יש יותר ויותר חומרי גלם לעיצוב פנים וחוץ, והמגוון הוא אינסופי. השתמשו בחומרי גלם זהים או מקשרים בשני האזורים. בבית המעוצב בסגנון כפרי, שימוש בפרגולת עץ, וחיפויי דק יהיו המשך לקו העיצובי הקיים בפנים הבית לעומת זאת בבית בסגנון מודרני חדשני שימוש בפרגולת אלומיניום חשמלית, וריהוט מאלומיניום בגוונים בהירים הוא זה שיעשה את העבודה.

עיצוב הגינה אל הבית פנימה

שמרו על קשר עם החוץ: הכניסו את עיצוב הגינה אל הבית פנימה. בעזרת דלתות הזזה שקופות או חלונות גדולים הפונים כלפי הגינה ניתן לראות את הגינה במהלך כל היממה. מיקום של דלתות זכוכית גדולות ביציאה אל הגינה מהוות גישה נוחה ומהירה ומדמות את הגינה כחדר נוסף, מראה הגינה הנשקפת תמיד משמשת כהזמנה פתוחה לצאת ולבלות בה.

שיהיה נעים: כמו בבית כך גם כהמשך ישיר דאגו שהאזור החיצוני יהיה נעים לישיבה גם בימי החורף הקרים ובמיוחד בימי הקיץ החמים. דאגו להצללה מתאימה בעזרת שתילה של עצים לגינה, עצי פרי לגינה, פתרונות הצללה שונים, פרגולה וכו'.

ריהוט הגינה

ריהוט: ריהוט הגינה צריך להתכתב באופן ישיר עם הריהוט בחלל הפנים. מטבח סלון וחדר אוכל בסגנון כפרי ריהוט הגינה שיבחר יהיה מעץ כגון פינת ישיבה מעץ מלא, חיפויי עץ וכו. בית עם ריהוט מודרני וקווים נקיים יבחר בריהוט גינה בעל מראה מינימליסטי ונקי.

יוצרים אווירה: השקיעו בחוץ כמו בבית וצרו אווירה עיצובית ומעניינת בעזרת עציצים ואדניות, תאורה מתאימה, חפצי נוי יפים, שתילה של עצים ושיחים בגבהים שונים שידגישו אלמנטים הקשורים בעיצוב הבית כגון חלונות, מדרכות ואזורים נוספים. כל אלה יהפכו את הגינה לחלק אינטגרלי של הבית.

מעוניינים בקבלת ייעוץ מקצועי? רוית פרנק – מעצבת פנים בצפון, מעניקה שירותי עיצוב פנים ברמה גבוהה לבתים פרטיים ומשרדים באיזור חיפה והצפון

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by