איך לבחור במעצב פנים טוב? | רוית פרנק - עיצוב פנים והום סטיילינג

איך לבחור במעצב פנים טוב?

איך לבחור מעצב פנים מתאים

איך לבחור במעצב פנים טוב? בשעה טובה רכשתם דירה או נכנסתם לדירה שכורה וריקה שבידיכם האפשרות לעצב אותה לפי הטעם האישי שלכם ולתת לה טאץ׳ מרשים לפי הסגנון שאתם כל כך אוהבים.

כשניגשים למלאכת העיצוב והאבזור נשאלת פעמים רבות השאלה האם ניתן לעשות זאת בעצמנו ולראות איך זה ילך? או שהאם כדאי להשקיע את הכספים וההוצאות שממילא תכננו עבור עיצוב הבית, ולהיעזר בשירותיהם של אדריכלים ומעצבים?

אז איך לבחור במעצב פנים מתאים?

ההבנה שמשימת העיצוב באופן עצמאי לוקחת מכם זמן רב ובכלל משאבים רבים, כמו גם חוסר הידע והכדאיות במחירים ואיכות, קורית בשלב מסוים אצל המון אנשים, עד שהם מחליטים לשכור את שירותיו של מעצב ומתחילים לגשש איך לבחור במעצב פנים שיתאים להם ולצרכים שלהם.

מעצב פנים בעל ניסיון  והתנהלות נכונה עם סדר וארגון, ידע ללוות אתכם בכל שלב בתהליך עיצוב הבית שזה עתה רכשתם או הדירה השכורה שעליכם לאבזר, לעצב או לשפץ, ולצורך הבחירה הנכונה במעצב פנים שיתאים לצרכים שלכם, כדאי לבדוק קודם כל המלצות ושנים גם תיק עבודות בו תוכלו לעיין בפרויקטים שאותו מעצב שבו אתם מתעניינים, כבר עבד עליהם אצל לקוחות קודמים.

כדי לבדוק על מעצבים טובים ומומלצים, אפשר להגיע דרך פרסום או המלצה ממכרים שלכם מפה לאוזן וכמו כן לדעת שהוא אכן מדבר אל הסגנון שלכם, כאמור לפי עיון בתיק העבודות שלו. כמו כן, המלצה גורפת היא לקבוע פגישה עם מעצב הפנים הפוטנציאלי ולבדוק האם יש ביניכם כימיה והתחברתם- ככל שאתם יותר מתחברים ומוצאים נושא משותף- כך איכות וטיב העבודה שלו המעצב תהיה גבוהה וטובה יותר בעיניכם.

אם המעצב עובד בעיקר בסגנון קלאסי ורטרו לדוגמא – שהרי אם אתם אוהבים סגנון תעשייתי למשל, קרוב לוודאי שלא ממש תתחברו לעבודות שלו. זה נכון שמעצב אמור לדעת לעצב בכל הסגנונות כשהוא לומד בתואר ראשון איך לפתח קריירה בעיצוב ולדעת לעצב למגוון סוגי לקוחות אלו בהחלט נחשבות תכונות חשובות לכל מעצב, אבל עם השנים ונסיון המעצב בונה לעצמו סגנון עבודה ייחודי משלו ולכן גם הוא בוחר לעצמו את קהל היעד המתאים.

מאמרים נוספים:

טיפים לקראת הפגישה הראשונה

המפגש הראשון עם המעצב הוא דומה לדייט, בו שני הצדדים בוחנים אחד את השני ובודקים התאמה וכימיה.
לקראת הפגישה שלכם, כדאי שתכינו מספר דברים כשביניהם בעיקר רשימת הצרכים והרצונות שלכם בעיצוב ובשיפוץ, מה התכנון הכי חשוב ושלא תרצו לוותר עליו בתכנון עיצוב פנים הבית, השאיפות והפנטזיות שלכם שאתם מצפים שהעיצוב יספק לכם בבית, וכמו כן כל שאלה שתהיה לכם ותרצו לשמוע מהמעצב, שיעזרו לכם ויתנו לכם כלים נכונים איך לבחור במעצב פנים.

חשוב שתגיעו להבנה שאת הבית שלכם אתם תעצבו יחד עם מעצב הפנים, ולא הוא יעצב לבדו. ולכן שיתוף הפעולה שלכם, יחד עם סדר וארגון חשובים בהתנהלות ביניכם.

חשוב שכשאתם נפגשים עם מעב הפנים הפוטנציאלי שהתעניינתם בשירותים שלו, אל תתביישו לשאול אותו לגבי הקריירה בעיצוב שלו, בקשו לראות את תיק עבודות שלו ושאלו מה הנסיון שלו בתחום וכמה שנים הוא עוסק בתחום עיצוב הפנים.

כשאתם שואלים את עצמכם ואחרים איך לבחור במעצב פנים, זה בעצם דומה לכל תחום ולכל בעל מקצוע שתצטרכו ותבדקו לגביו- ואלו הן התכונות החשובות לכל מעצב, בדיוק כמו לכל בעל מקצוע אחר.

גם לאחר שנפגשתם והתרשמתם ממעצב הפנים לטובה, ואפילו קיבלתם הצעת מחיר ממנו, בדקו את הסביבה והמכרים ושאלו לגביו המלצות וחוות דעת.

לאחר שקיבלתם הצעת מחיר והסכמתם אליה, רצוי שתסגרו את תנאי התשלום באופן שיתאים לשניכם ולא לשכוח חוזה מסודר שיבטיח לשניכם התנהלות נכונה עם זמנים מסודרים.

כדאי גם במהלך תהליך עבודת המעצב לבקש לראות את הסקיצות בכדי לדמיין את התוצאה הסופית ולתת תיקונים בעבודה לפי הצורך.

נראה מעניין? שתפו:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
מאמרים נוספים
שלחו לנו הודעה

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נשב לקפה

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
שלחו לי הודעה
יש לך שאלה
היי זו רוית,
רוצים לדבר?
Powered by